Öka din kompetens med Inköpsrådet


Behöver du inspiration, nya kunskaper, vidareutbildning eller vidga dina vyer? Inköpsrådet har tagit fram ett noga urval av kurser speciellt utvecklade för upphandlare inom flera olika områden.

Hittar du inte vad du söker? Vill du samarbeta kring en utbildning? Oavsett om du har tips på en utbildning du har behov av eller om du undrar över något kring våra utbildningar är du alltid välkommen att kontakta oss.

Varmt välkommen!

Maria Agrén, chef event och utbildningar
maria@inkopsradet.se , 0760-49 65 00

 

AKTUELLA UTBILDNINGAR



31 JAN 2019
Leda upphandlingar effektivt

Upphandlarens roll är ofta att vara projektledaren för upphandlingen. Vi ger dig verktygen och metoderna för att leda en upphandling effektivt. Läs mer!

 



5 FEB 2019 
Praktisk förhandlingsteknik

Bli en bättre förhandlare genom att lära dig förhandlingsteknik i praktiken. Här får du kunskap om alla praktiska aspekter och förhållanden som förhandlaren står inför. Läs mer!

 



7 MARS 2019
 Upphandla funktion i praktiken

Vill du bli inspirerad att upphandla på ett nytt sätt? Lär dig upphandla komplexa system, produkter och tjänster med fokus på funktion. Läs mer!

 

13-14 MARS 2019 Kvalificerad IT-upphandlare
Vill du bli en kvalificerad IT-upphandlare med fokus på upphandling av IT-system och IT-tjänster, är detta utbildningen för dig. Läs mer!

 

Våra bokningsvillkor – klicka för att se

Fram till 30 dagar före utbildningens datum går det att avboka helt utan kostnad. Därefter kan platsen fram till 2 dagar innan utbildningens datum kostnadsfritt överlåtas till annan person.

Avbokning och överlåtelse av utbildning måste göras skriftligen via mejl till bokning@inkopsradet.se och blir giltig efter bekräftelse från Inköpsrådet. Vid överlåtelse debiteras avgiften i samband med den först bokade utbildningen.

Kursavgiften betalas mot faktura eller kreditkort. Vid fakturering är betalningsvillkoren 30 dagar. Vid försenad betalning utgår dröjsmålsränta med 1,5 procent per månad. Påminnelseavgift om 60 kronor tas ut för varje skickad påminnelse. Fakturering sker i anslutning till bokningen.

Mervärdesskatt 25 procent tillkommer på angivna priser. Fakturering sker från AB Garamond (559023-5221) med bankgiro 5025-6643.

Inköpsrådet förbehåller sig rätten att vid kursledares förhinder eller sjukdom ersätta denne med likvärdig kursledare.

Inköpsrådet förbehåller sig rätten att ställa in kursen vid ett för lågt deltagarantal. Sådant beslut ska meddelas deltagaren senast 20 dagar innan kursens startdatum.

Deltagarlistan blir tillgänglig digitalt för deltagarna på utbildningen. Meddela oss om du inte vill ha ditt namn på deltagarlistan.

Programmet är preliminärt och kan ändras.

Mängdrabatt gäller endast bokning som görs vid ett och samma tillfälle.

Du godkänner att dina uppgifter lagras. Du kan när som helst ta del av, uppdatera och radera de uppgifter du har lämnat genom att kontakta oss. Här kan du läsa om vår Integritets- och personuppgiftspolicy.

Frågor? Kontakta Inköpsrådet på bokning@inkopsradet.se