Utbilda dig med Inköpsrådet


Behöver du inspiration, nya kunskaper, vidareutbildning eller vidga dina vyer? Inköpsrådet har tagit fram ett noga urval av kurser speciellt utvecklade för upphandlare inom flera olika områden.

Hittar du inte vad du söker? Vill du samarbeta kring en utbildning? Oavsett om du har tips på en utbildning du har behov av eller om du undrar över något kring våra utbildningar är du alltid välkommen att kontakta oss.

Varmt välkommen!

Maria Agrén, chef event och utbildningar
maria@inkopsradet.se , 0760-49 65 00

 

AKTUELLA UTBILDNINGAR

Upphandlarens roll är ofta att vara projektledaren för upphandlingen. Vi ger dig verktygen och metoderna för att leda en upphandling effektivt. Läs mer!

Här erbjuder vi dig som upphandlare en skräddarsydd kurs för att stärka din kommunikativa förmåga och för att skapa mer attraktiva upphandlingar. Läs mer!

Genom att ställa funktionskrav kan nya och mer eller mindre innovativa lösningar användas för att uppfylla köparens behov. Vi lär dig hur du ska gå tillväga! Läs mer!

I GDPR ställs det många krav, men hur är dessa krav relevanta för en upphandlare och för en inköpsprocess? Just det får du lära dig här! Läs mer!

Vill du bli en kvalificerad IT-upphandlare med fokus på upphandling av IT-system och IT-tjänster, är detta utbildningen för dig. Läs mer!

Vill du fördjupa dig i avtalsrelationen med en upphandlande myndighet efter en avslutad upphandling är detta rätt utbildning för dig. Läs mer!

 

Våra bokningsvillkor – klicka för att se

Fram till 30 dagar före utbildningens datum går det att avboka helt utan kostnad. Därefter kan platsen fram till 2 dagar innan utbildningens datum kostnadsfritt överlåtas till annan person.

Avbokning och överlåtelse av utbildning måste göras skriftligen via mejl till bokning@inkopsradet.se och blir giltig efter bekräftelse från Inköpsrådet. Vid överlåtelse debiteras avgiften i samband med den först bokade utbildningen.

Kursavgiften betalas mot faktura eller kreditkort. Vid fakturering är betalningsvillkoren 30 dagar. Vid försenad betalning utgår dröjsmålsränta med 1,5 procent per månad. Påminnelseavgift om 60 kronor tas ut för varje skickad påminnelse. Fakturering sker i anslutning till bokningen.

Mervärdesskatt 25 procent tillkommer på angivna priser. Fakturering sker från AB Garamond (559023-5221) med bankgiro 5025-6643.

Inköpsrådet förbehåller sig rätten att vid kursledares förhinder eller sjukdom ersätta denne med likvärdig kursledare.

Inköpsrådet förbehåller sig rätten att ställa in kursen vid ett för lågt deltagarantal.

Deltagarlistan blir tillgänglig digitalt för deltagarna på utbildningen. Meddela oss om du inte vill ha ditt namn på deltagarlistan.

Programmet är preliminärt och kan ändras.

Mängdrabatt gäller endast bokning som görs vid ett och samma tillfälle.

Du godkänner att dina uppgifter lagras. Du kan när som helst ta del av, uppdatera och radera de uppgifter du har lämnat genom att kontakta oss. Här kan du läsa om vår Integritets- och personuppgiftspolicy.

Frågor? Kontakta Inköpsrådet på bokning@inkopsradet.se