Skip to content
Prenumerera på Inköpsrådets nyhetsbrev
Meny
Nyheter
Arbetsmarknad
Karriär
Lön
Bransch
IT
Livsmedel
Samhällsbyggnad
Transport
Utbildning
Vård & omsorg
Övriga tjänster
Hållbarhet
Miljökrav
Sociala krav
Innovation
Juridik
Avtal
Korruption
Lagstiftning
Upphandlingsavgift
Överprövning
Praktiskt
Metod
Upphandlingsstöd
Utvärderingsmodell
Samhälle
EU
Insyn
Konkurrens
Politik
Upphandling
Dialog
Direktupphandling
Förfrågningsunderlag
Ramavtal
Uppföljning
Anbud
Domstolskoll
Karriär
Lediga jobb
Lönestatistik
Rekrytera smart med Inköpsrådet
Utbildning
Konferenser
Annonsera
Annonsera
Platsannonsera
Om oss
Kontakta oss
Integritetsspolicy
Sök
Sök
test
A uh Anmälan Mall Utbildningar och Konferenser
Antal personer?
1
2
3
4
5
6
7
8
Önskar deltaga på:
*
plats
distans
Pris, exkl moms
Boka tidigt-rabatt
Mängdrabatt
Distansrabatt
Kampanjrabatt
Totalpris, exkl moms
Förnamn
Efternamn
Titel
Epost
Specialkost
Förnamn2
Efternamn2
Titel2
Epost2
Specialkost2
Förnamn3
Efternamn3
Titel3
Epost3
Specialkost3
Förnamn4
Efternamn4
Titel4
Epost4
Specialkost4
Förnamn5
Efternamn5
Titel5
Epost5
Specialkost5
Förnamn6
Efternamn6
Titel6
Epost6
Specialkost6
Förnamn7
Efternamn7
Titel7
Epost7
Specialkost7
Förnamn8
Efternamn8
Titel8
Epost8
Specialkost 8
Finns organisationen i listan nedan har vi alla uppgifter för att skicka en e-faktura. Saknas den i listan? Växla knappen nedan till Nej.
Finns organisationen i listan nedan?
Ja
Nej
Organisation
Organisation, klicka och skriv
-
Företag
Betalsätt
Faktura
Kreditkort
Faktura via
E-faktura
Mejl (pdf)
Brev
Organisationsnummer
GLN-nummer (e-faktura)
Epost för faktura
Fakturaadress
Fakturaadress2
Postnr
Postort
Kreditkort
Kreditkortstransaktionerna hanteras via Stripe. Dina kreditkortsuppgifter lagras inte av Upphandling24. Överföringen är krypterad.
Eventuell fakturareferens
Om speciella fakturaönskemål, skriv dem här
Jag godkänner bokningsvillkoren
Jag godkänner villkoren nedan*
Villkor konferens
Fram till 30 dagar före konferensens datum går det att avboka helt utan kostnad. Därefter kan platsen fram till 2 dagar innan konferensens datum kostnadsfritt överlåtas till annan person eller vara innestående till en av Upphandling24:s framtida konferenser (inom 24 månader). Vi tillämpar en No Show-avgift om deltagare uteblir utan att ha avbokat deltagandet senast 2 dagar innan konferensen. Denna avgift är 1000 kr och gäller samtliga kostnadsfria biljetter om inte annat specifikt anges. Avbokning, överlåtelse och byte av konferens måste göras skriftligen via mejl till bokning@upphandling24.se och blir giltig efter bekräftelse från Upphandling24. Vid överlåtelse eller byte debiteras avgiften i samband med den först bokade konferensen. Deltagaravgiften betalas mot faktura eller kreditkort. Vid fakturering är betalningsvillkoren 30 dagar. Vid försenad betalning utgår dröjsmålsränta med 2 procent per månad samt påminnelseavgift enligt paragraf 4a i Lag 1981:739 om ersättning för inkassokostnader m m. Fakturering sker i anslutning till bokningen. Mervärdesskatt 25 procent tillkommer på angivna priser. Fakturering sker från PMP Public Media Partner AB (556740-2192) med bankgiro 5679-2880. Deltagarlistan blir tillgänglig digitalt för alla deltagare. Meddela oss om du inte vill ha ditt namn på deltagarlistan. Programmet är preliminärt och kan ändras. Upphandling24 förbehåller sig rätten att ändra distributionssätt, live eller distans, av konferensen vid oförutsedd händelse som vi ej kunnat råda över, exempelvis pandemi och ändrade restriktioner i samhället. Eventuell mängdrabatt gäller endast bokning som görs vid ett och samma tillfälle. Du godkänner att dina uppgifter lagras. Du kan när som helst ta del av, uppdatera och radera de uppgifter du har lämnat genom att kontakta oss. Här kan du läsa om vår Integritets- och personuppgiftspolicy: https://upphandling24.se/integritets-och-personuppgiftspolicy/ Frågor? Kontakta Upphandling24 på bokning@upphandling24.se
Villkor utbildning
Fram till 30 dagar före utbildningens datum går det att avboka helt utan kostnad. Därefter kan platsen fram till 2 dagar innan utbildningens datum kostnadsfritt överlåtas till annan person. Avbokning och överlåtelse av utbildning måste göras skriftligen via mejl till bokning@upphandling24.se och blir giltig efter bekräftelse från Upphandling24. Vid överlåtelse debiteras avgiften i samband med den först bokade utbildningen. Deltagaravgiften betalas mot faktura eller kreditkort. Vid fakturering är betalningsvillkoren 30 dagar. Vid försenad betalning utgår dröjsmålsränta med 2 procent per månad samt påminnelseavgift enligt paragraf 4a i Lag 1981:739 om ersättning för inkassokostnader m m. Fakturering sker i anslutning till bokningen. Mervärdesskatt 25 procent tillkommer på angivna priser. Fakturering sker från PMP Public Media Partner AB (556740-2192) med bankgiro 5679-2880. Upphandling24 förbehåller sig rätten att: - ställa in kursen vid ett för lågt deltagarantal, fram till en vecka innan kursstart. - vid kursledares förhinder ersätta denne med annan kursledare. - ställa in kursen vid oförutsedd händelse som vi ej kunnat råda över, exempelvis force majeure, pandemi, kursledares sjukdom, trafikförsening och liknande. Alternativt att ändra distributionssätt, från på plats till på distans. Om en kurs ställs in på grund av detta erbjuds deltagaren nytt kurstillfälle alternativt att få inbetald kursavgift återbetald. Ersättningar därutöver betalas ej. Programmet är preliminärt och kan ändras. Eventuell mängdrabatt gäller endast bokning som görs vid ett och samma tillfälle. Deltagarlistan blir tillgänglig digitalt för alla deltagare. Meddela oss om du inte vill ha ditt namn på deltagarlistan. Du godkänner att dina uppgifter lagras. Du kan när som helst ta del av, uppdatera och radera de uppgifter du har lämnat genom att kontakta oss. Här kan du läsa om vår Integritets- och personuppgiftspolicy: https://upphandling24.se/integritets-och-personuppgiftspolicy/ Frågor? Kontakta Upphandling24 på bokning@upphandling24.se
Kampanjkod
Om du är mänsklig, lämna det här fältet tomt.